Słowa kluczowe w Description – test rankingu Google

Słowa kluczowe w Description – test rankingu Google

Czy obecność słów i fraz w pomaga w rankingu ? Czy jest to czynnik bardzo znaczący?

To kolejny test przeprowadzony przez Shauna Andersona (HOBO) – cytowałem już badania dotyczące znaczenia słów kluczowych w adresie URL.

Autor do testów użył liczby „3987635823764”, którą umieścił wyłącznie w Description.

Testowa strona zajęła pierwsze miejsce w rankingu Google na szukaną frazę „A Random Element & And Attrib”, która umieszczona zostałą w TITLE:

W Description została ukryta liczba, której nie ma w treści testowej strony.

Jeśli wyszukiwaną frazą jest liczba plus poprzednie zapytanie – “3987635823764 a random element and attribute page” – strony już nie ma w wynikach wyszukiwania – pomimo, że frazy te występują w kodzie strony.

Wnioski:

  • Google ignoruje Meta Description, jeśli wyszukiwana fraza znajduje się tylko w Description – a nie ma jej w treści strony.
  • Konieczne jest umieszczanie słów kluczowych z treści strony w Description – dzięki temu strona ma szanse na pojawienie się w wyniku wyszukiwania Google
  • Google do analizy stron bierze pod uwagę spójność kontekstową TITLE, Description i treści strony
  • Bing działa podobnie (podobne testy Shauna)

Czekam niecierpliwie na kolejne  testy Shauna, które obalają tezy specjalistów SEO wróżących  fusów. Oj jest ich ze hey…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Słowa kluczowe w Description - test rankingu Google by


Publikacja: 8 lipca 2010
Wizyt: 1 753
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (5 votes, average: 4,20 out of 5)
Loading...


» Słowa kluczowe: ,

» Polecam:

  • Filmy wideo, poradniki SEO => filmy o SEO na SEOVideo.pl
  • PcVideo.com.pl - poradniki video: naprawa PC, PC Tuning, składanie komputerów w jednym miejscu
  • Seonet.pl -> Aktualności SEO i SEM z kraju i ze świata. Blogi Seomoz, Google, It Technology.


  • » Kategoria: Aktualności, GoogleMania, News » Podobne wpisy:

    Vertical Smart Slide 1
    Wyszukiwarki na świecie: Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex
    Publikacja sprzed 12 miesięcy

    Jaka jest popularność wyszukiwarek w różnych krajach? Czy Google jest światowym monopolistą?

    Po 4 latach uaktualniam zestawienie: Ranking popularności wyszukiwarek w krajach świata.

    Jak wygląda świat wyszukiwarek:

    Google jest absolutnym monopolistą z udziałem…

    Wyszukiwarki na świecie: Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex
    Wyniki wyszukiwania Google w 2016 – XIX Semcamp Cezary Glije…
    Publikacja sprzed 3 lata

    W dniu 7 grudnia odbył się już XIX Semcamp.

    Miałem przyjemność wystapić z prezentacją o przyszłości wyników wyszukiwania Google. Opowiadałem o: Google Answer Box, Knowledge Graph, Entity, sztuczna inteligencja, Machine Learning, RankBrain.

    Zapraszam…

    Wyniki wyszukiwania Google w 2016 – XIX Semcamp Cezary Glije…
    TOP 50 najpopularniejszych artykułów marketingowych
    Publikacja sprzed 3 lata

    Top 50 najpopularniejszych artykułów marketingowych pochodzi z serwisu ahrefs.com i mierzony jest liczbą udostępnień

     

    Jak zwiększyć zasięg twojego posta w największych portalach społecznościowych

    http://www.socialmediaexaminer.com/how-to-increase-your-post-reach-on-top-social-networks/

    Chcesz, żeby więcej internautów przeczytało Twojego posta? W tym artykule…

    TOP 50 najpopularniejszych artykułów o marketingu internetow…
    Mutt Cutts nadal na urlopie, najlepsze narzędzia SEO –…
    Publikacja sprzed 3 lata

    The Evolution Of SEO Trends Over 25 Years, Searchengineland

    Thomas Stern zaprasza na podróż przez historię optymalizacji I pozycjonowania serwisów internetowych od zarania dziejów, oraz krótką prognozę odnośnie przyszłości.

     

    Matt Cutts Extends…

    Mutt Cutts nadal na urlopie, najlepsze narzędzia SEO – wybór…
    Mobilegeddon – prawdziwa historia – SEMCamp XVIII
    Publikacja sprzed 3 lata

    Przedstawiam prezentację z XVIII Semcampu o prawdziwej hsitorii Mobilegeddonu.

    Najnowsza aktualizacja algorytmu Google, która weszła w życie 21 kwietnia 2015 wzbudza wiele emocji. W prezentacji obalanie mitów, prezentacja faktów, pokazanie kto…

    Mobilegeddon – prawdziwa historia – SEMCamp XVIII
    Emoji – pismo obrazkowe przyszłości nie tylko w internecie?
    Publikacja sprzed 3 lata

    Co to jest Emoji?

    Emoji to ideogramy lub emotikony pierwotnie używane w japońskich wiadomościach elektronicznych i na stronach WWW, z których korzystanie szybko jednak rozprzestrzeniło się poza Japonię. Niektóre emoji są…

    Emoji – pismo obrazkowe przyszłości?
    Sexy SEO – piersi wspierają technologię
    Publikacja sprzed 3 lata

    Niby wszystko już było. Ale piersiasty SEO expert uczący podstaw optymalizacji?

    Przyjemne z pożytecznym - polecam :)

    Sexy SEO – piersi wspierają technologię
    Wszystko o Gołębiu [Pigeon] – algorytmie Google dotyczącym w…
    Publikacja sprzed 3 lata

    W SERP od dłuższego czasu robi się lokalnie. I to coraz bardziej. Zmiana algorytmu Google o kryptonimie Gołąb już działa od 24 lipca 2014 w USA, Kanadzie, UK i Australii.…

    Wszystko o Gołębiu [Pigeon] – algorytmie Google dotyczącym w…

    2 komentarze to “Słowa kluczowe w Description – test rankingu Google”

    1. Cezary Lech napisał(a):

      Brakuje troche linka do źródła tego testu…

    Trackbacks

    Check out what others are saying about this post...
    1. […] Podobny test kilka miesięcy temu opisał również Cezzy, we wpisie Słowa kluczowe w Description ? test rankingu Google. […]



    Komentarze

    do wpisu: Słowa kluczowe w Description – test rankingu Google
    Ocena: 4.2 z 5 (w oparciu o 5 opinii)

    *

    Videos, Slideshows and Podcasts by Cincopa Wordpress Plugin

    Copyright © 2009 - 2012 MIST Cezary Glijer & Webmedia Group Ireland