Search Marketing Week w Warszawie

Search Marketing Week w Warszawie

5 dni, 9 szkoleń, 10 specjalistów czyli tydzień szkoleń z marketingu internetowego.
Szkolenie PRO! Poznaj 10 szczegółowych Case Study projektów realizowanych w Google.pl.
Weź udział w dyskusjach, krytyce i wymianie poglądów z czołówką polskiej branży SEO.

Dlaczego szkolenie SEO w wersji PRO ?!

Szkolenie w wersji PRO jest przygotowane z myślą o profesjonalistach, osób dla których SEO jest zawodem lub bardzo istotnym elementem codziennej działalności. Po pierwszym szkoleniu z pozycjonowania mieliśmy sporo sygnałów że zabrakło podczas studiów przypadku i case’ów z życia wziętych.

Zarówno pierwsze jak i drugie szkolenie z SEO za każdym razem przeciągało się z planowanych 8 do około 10 godzin! Jako że cały dzień jest przepełniony wiedzą i nie mamy możliwości skrócenia szkolenia postanowiliśmy uruchomić drugi dzień szkolenia SEO, tym razem skupiony wokół czystego Know-How i realizowanych przez nas projektów SEO.

Które szkolenie SEO wybrać?

Podczas Search Marketing Week odbędą się dwa szkolenia SEO: 19 Maja, pierwsze Szkolenie z SEO oraz Szkolenie SEO PRO! oparte o Case Study.

Szkolenie SEO – 19 Maja

Na pierwszym szkoleniu SEO wprowadzamy do tematu pozycjonowania, bardzo dużo twardej wiedzy, sporo przykładów, sporo o szerokim podejściu do SEO, wyjaśniamy mechanizm Page Rank, mówimy o czynnikach decydujących o pozycji strony.
Można powiedzieć że szkolenie jest pierwszym krokiem i że uważamy za oczywisty że ten poziom wiedzy jest opanowany przez osoby przychodzące na Szkolenie SEO PRO! Zobacz spis treści szkolenia SEO.

Szkolenie SEO PRO! Case Study – 20 Maja

Na Szkoleniu SEO PRO! nie będzie rozpiski godzinowej, szkolenie to jest bardziej warsztatem, interaktywnym wykładem i dyskusją z uczestnikami. Case jest omawiany a nie wykładany. Zakładamy że osoby obecne na sali wniosą sporo także swojego know-how a rozmowy i wymiany poglądów wzbogacą i rozszerzą wiedzę.

Całe Szkolenie SEO PRO! jest zbudowane na bazie Case Study, czyli na naszych doświadczeniach i dotychczas realizowanych projektach SEO, na tym szkoleniu nie skupiamy się na technicznych drobiazgach zakładamy bowiem że obecne osoby na sali wiedzą o SEO już bardzo dużo.

Czego można oczekiwać po Szkoleniu SEO PRO?!

  • Inspiracji do dalszych kierunków rozwoju strony
  • Ciekawych koncepcji wartych każdych pieniędzy
  • Metod i przykładów na radykalne zwiększenie ruchu z wyszukiwarek

Co na szkoleniu?

Szkolenie jest podzielone na cztery działy, każdy z nich zostanie poprowadzony przez jednego z czterech specjalistów:

Cezary Glijer – Gwiazda pierwszych szkoleń z pozycjonowania, może gawędzić o SEO bez końca. Dotychczasowe ciekawe acz odrobinę chaotycznie prezentowane podczas paneli dyskusyjnych myśli zamknęliśmy w ramy prezentacji. Case’y Cezarego wsparte screenami oraz serią najnowszych spostrzeżeń i doświadczeń dało mocno skoncentrowaną dawkę wiedzy SEO! Cezary prowadzi swoją firmę m.in. w Irlandii a jego know-how wykracza poza rynek polski.

Cezary Lech – Wniesie do szkolenia dwa inspirujące Case Study stron pozycjonowanych przez GoldPosition.pl oraz najważniejsze wnioski projektów SEO realizowanych przez MaxROY.com. Jeden z Case’ów będzie dotyczył najobszerniejszego jak dotąd projektu SEO realizowanego przez MaxROY.com czyli Audytu SEO, który zamknął się w dwóch tomach po 300 stron każdy.

Tomasz Frontczak – Case Study sklepu MaxROY.com o którym Tomek Frontczak wspomniał podczas ostatniego shopcampu.

Bartek Berliński – wprowadzenie przyjaznych URLi na Allegro.pl, wdrożenie i efekt wdrożenia rel=canonical na cobrand’owych serwisach sprzedażowych

Zakres tematów i Case’ów jeszcze ustalamy, postaramy się o maksymalnie skoncentrowaną dawkę wiedzy i inspirujące Case Study najlepszych w Polsce fachowców! Bardzo możliwe że na szkoleniu pojawią się jeszcze inni zewnętrzni eksperci razem ze swoimi inspirującymi Case Study prowadzonych projektów SEO.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Search Marketing Week w Warszawie by


Publikacja: 13 maja 2010
Wizyt: 605
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...


» Słowa kluczowe: ,

» Polecam:

  • Filmy wideo, poradniki SEO => filmy o SEO na SEOVideo.pl
  • PcVideo.com.pl - poradniki video: naprawa PC, PC Tuning, składanie komputerów w jednym miejscu
  • Seonet.pl -> Aktualności SEO i SEM z kraju i ze świata. Blogi Seomoz, Google, It Technology.


  • » Kategoria: Aktualności, SEO, Varia » Podobne wpisy:

    Vertical Smart Slide 1
    Wyszukiwarki na świecie: Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex
    Publikacja sprzed 1 rok

    Jaka jest popularność wyszukiwarek w różnych krajach? Czy Google jest światowym monopolistą?

    Po 4 latach uaktualniam zestawienie: Ranking popularności wyszukiwarek w krajach świata.

    Jak wygląda świat wyszukiwarek:

    Google jest absolutnym monopolistą z udziałem…

    Wyszukiwarki na świecie: Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex
    Wyniki wyszukiwania Google w 2016 – XIX Semcamp Cezary Glije…
    Publikacja sprzed 3 lata

    W dniu 7 grudnia odbył się już XIX Semcamp.

    Miałem przyjemność wystapić z prezentacją o przyszłości wyników wyszukiwania Google. Opowiadałem o: Google Answer Box, Knowledge Graph, Entity, sztuczna inteligencja, Machine Learning, RankBrain.

    Zapraszam…

    Wyniki wyszukiwania Google w 2016 – XIX Semcamp Cezary Glije…
    TOP 50 najpopularniejszych artykułów marketingowych
    Publikacja sprzed 3 lata

    Top 50 najpopularniejszych artykułów marketingowych pochodzi z serwisu ahrefs.com i mierzony jest liczbą udostępnień

     

    Jak zwiększyć zasięg twojego posta w największych portalach społecznościowych

    http://www.socialmediaexaminer.com/how-to-increase-your-post-reach-on-top-social-networks/

    Chcesz, żeby więcej internautów przeczytało Twojego posta? W tym artykule…

    TOP 50 najpopularniejszych artykułów o marketingu internetow…
    Mutt Cutts nadal na urlopie, najlepsze narzędzia SEO –…
    Publikacja sprzed 3 lata

    The Evolution Of SEO Trends Over 25 Years, Searchengineland

    Thomas Stern zaprasza na podróż przez historię optymalizacji I pozycjonowania serwisów internetowych od zarania dziejów, oraz krótką prognozę odnośnie przyszłości.

     

    Matt Cutts Extends…

    Mutt Cutts nadal na urlopie, najlepsze narzędzia SEO – wybór…
    Mobilegeddon – prawdziwa historia – SEMCamp XVIII
    Publikacja sprzed 3 lata

    Przedstawiam prezentację z XVIII Semcampu o prawdziwej hsitorii Mobilegeddonu.

    Najnowsza aktualizacja algorytmu Google, która weszła w życie 21 kwietnia 2015 wzbudza wiele emocji. W prezentacji obalanie mitów, prezentacja faktów, pokazanie kto…

    Mobilegeddon – prawdziwa historia – SEMCamp XVIII
    Emoji – pismo obrazkowe przyszłości nie tylko w internecie?
    Publikacja sprzed 3 lata

    Co to jest Emoji?

    Emoji to ideogramy lub emotikony pierwotnie używane w japońskich wiadomościach elektronicznych i na stronach WWW, z których korzystanie szybko jednak rozprzestrzeniło się poza Japonię. Niektóre emoji są…

    Emoji – pismo obrazkowe przyszłości?
    Sexy SEO – piersi wspierają technologię
    Publikacja sprzed 4 lata

    Niby wszystko już było. Ale piersiasty SEO expert uczący podstaw optymalizacji?

    Przyjemne z pożytecznym - polecam :)

    Sexy SEO – piersi wspierają technologię
    Wszystko o Gołębiu [Pigeon] – algorytmie Google dotyczącym w…
    Publikacja sprzed 4 lata

    W SERP od dłuższego czasu robi się lokalnie. I to coraz bardziej. Zmiana algorytmu Google o kryptonimie Gołąb już działa od 24 lipca 2014 w USA, Kanadzie, UK i Australii.…

    Wszystko o Gołębiu [Pigeon] – algorytmie Google dotyczącym w…

    Komentarze

    do wpisu: Search Marketing Week w Warszawie
    Ocena: 5 z 5 (w oparciu o 1 opinię)

    *

    Videos, Slideshows and Podcasts by Cincopa Wordpress Plugin

    Copyright © 2009 - 2012 MIST Cezary Glijer & Webmedia Group Ireland