O Wielki Google – uniżony sługa, który zbłądził prosi o wybaczenie

Google church

Zbłądziłem.

Składam publiczną samokrytykę i proszę o wybaczenie, a także o przywrócenie mojego zdjęcia przy moich artykułach w wynikach wyszukiwania Google.

Było tak pięknie:

pieknie

a jest 🙂

piek2

 

Zacznę od tego, że byłem ślepy, nie dostrzegając niewątpliwych zalet Google+

Zaślepiony facebookową demagogią oraz artykułami antygooglowych podżegaczy podważałem wielki wkład Naszego Drogiego Google i jego Umiłowanego Google+ w rozwój internetu.

Wiem, że naganne było szerzenie wrogiej propagandy i podawanie nieprawdziwych informacji o dokonaniach Naszego Drogiego Google i popularności Umiłowanego Google+ w moim kłamliwym i tendencyjnym blogu .

A jak do tego doszło?

1. Poddałem się wpływowi sił nieczystych i używałem namiętnie Facebooka zamiast publikować i dyskutować na Google+.

2. Rozpowrzechnialem publicznie błędną, jakoby Google+ jako narzędzie jest mniej użyteczne dla zwykłego internauty niż  FB. To wierutna bzdura.

3. Dystrybuowałem nieprawdziwe dane publikowanych przez wrogie gremia z USA (Nielsen) , jakoby w marcu 2013 użytkownicy spędzali średnio miesięcznie na G+ tylko 6 minut 47 sekund w porównaniu z FB: 6 godzin i 44 minuty. To jawna manipulacja.

Powinienem z tego raportu upowszechnić informację, że FB ma kłopoty, bo czas na nim spędzony miesięcznie spadł w ciągu 12 mięsięcy  z 7 godz. 9 minut do 6 godzin i 44 minut. A w tym czasie czas na G+ słusznie wzrósł ponad 2X do ponad 6 minut!

4. Szerzyłem nieprawdę, jakoby wizyt z linków w G+ jest tylko 0,4%, a z FB ponad 10% – co opubliowała wroga witryna Sheraholic.com

5. Podkopywałem autorytet Google np. publicznie prezentując „Skutki monopolu Google„. Zgadzam się, że te wystąpienie w sposób tendencyjny wyolbrzymiało ujemne skutki  tzw. monopolu i podkopywały autorytet niczym bobry – dywersanci niszczący wały przeciwpowodziowe w PRL. I całe szczęście, że pomimo braku pozwolenia zostałem sfilmowany przez pracownika Google. Dzięki nagraniu pojąłem, jak zbłądziłem.

 6. Obiecuje prawidłowe, nietendencyjne prezentowanie udziału wyszukiwarek na świecie, prezentując najpierw kraje, które doceniły technologię Google i dążą do 100% udziału Google w lokalnym rynku.

Wyszukiwarki na świecie

 

Byłem ślepy. Niniejszym wyrzekam się facebookowego odchylenia i wracam do Google+.

Będę wspierał każdego w dziele szerzenia prawdy o wyższości G+ nad FB – per analogia do „Wyższości Świąt Bożego Narodzenia na Świętami Wielkiej Nocy”

Mam zatem nadzieję, że za moim przykładem pójdą inni blogerzy składając samokrytykę ze swej anty-googlowej działalności, godzącej w fundamenty Naszego Drogiego Google i jego Umiłowanego Google+.

Skruszony Cezary Glijer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
O Wielki Google - uniżony , który zbłądził prosi o wybaczenie by


Publikacja: 1 lutego 2014
Wizyt: 1 663
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (8 votes, average: 4,38 out of 5)
Loading...


» Słowa kluczowe:

» Polecam:

  • Filmy wideo, poradniki SEO => filmy o SEO na SEOVideo.pl
  • PcVideo.com.pl - poradniki video: naprawa PC, PC Tuning, składanie komputerów w jednym miejscu
  • Najlepsze internetowe infografiki => www.infografika.co


  • » Kategoria: Aktualności, GoogleMania » Podobne wpisy:

    Vertical Smart Slide 1
    Wyszukiwarki na świecie: Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex
    Publikacja sprzed 11 miesięcy

    Jaka jest popularność wyszukiwarek w różnych krajach? Czy Google jest światowym monopolistą?

    Po 4 latach uaktualniam zestawienie: Ranking popularności wyszukiwarek w krajach świata.

    Jak wygląda świat wyszukiwarek:

    Google jest absolutnym monopolistą z udziałem…

    Wyszukiwarki na świecie: Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex
    Wyniki wyszukiwania Google w 2016 – XIX Semcamp Cezary Glije…
    Publikacja sprzed 3 lata

    W dniu 7 grudnia odbył się już XIX Semcamp.

    Miałem przyjemność wystapić z prezentacją o przyszłości wyników wyszukiwania Google. Opowiadałem o: Google Answer Box, Knowledge Graph, Entity, sztuczna inteligencja, Machine Learning, RankBrain.

    Zapraszam…

    Wyniki wyszukiwania Google w 2016 – XIX Semcamp Cezary Glije…
    TOP 50 najpopularniejszych artykułów marketingowych
    Publikacja sprzed 3 lata

    Top 50 najpopularniejszych artykułów marketingowych pochodzi z serwisu ahrefs.com i mierzony jest liczbą udostępnień

     

    Jak zwiększyć zasięg twojego posta w największych portalach społecznościowych

    http://www.socialmediaexaminer.com/how-to-increase-your-post-reach-on-top-social-networks/

    Chcesz, żeby więcej internautów przeczytało Twojego posta? W tym artykule…

    TOP 50 najpopularniejszych artykułów o marketingu internetow…
    Mutt Cutts nadal na urlopie, najlepsze narzędzia SEO –…
    Publikacja sprzed 3 lata

    The Evolution Of SEO Trends Over 25 Years, Searchengineland

    Thomas Stern zaprasza na podróż przez historię optymalizacji I pozycjonowania serwisów internetowych od zarania dziejów, oraz krótką prognozę odnośnie przyszłości.

     

    Matt Cutts Extends…

    Mutt Cutts nadal na urlopie, najlepsze narzędzia SEO – wybór…
    Mobilegeddon – prawdziwa historia – SEMCamp XVIII
    Publikacja sprzed 3 lata

    Przedstawiam prezentację z XVIII Semcampu o prawdziwej hsitorii Mobilegeddonu.

    Najnowsza aktualizacja algorytmu Google, która weszła w życie 21 kwietnia 2015 wzbudza wiele emocji. W prezentacji obalanie mitów, prezentacja faktów, pokazanie kto…

    Mobilegeddon – prawdziwa historia – SEMCamp XVIII
    Emoji – pismo obrazkowe przyszłości nie tylko w internecie?
    Publikacja sprzed 3 lata

    Co to jest Emoji?

    Emoji to ideogramy lub emotikony pierwotnie używane w japońskich wiadomościach elektronicznych i na stronach WWW, z których korzystanie szybko jednak rozprzestrzeniło się poza Japonię. Niektóre emoji są…

    Emoji – pismo obrazkowe przyszłości?
    Sexy SEO – piersi wspierają technologię
    Publikacja sprzed 3 lata

    Niby wszystko już było. Ale piersiasty SEO expert uczący podstaw optymalizacji?

    Przyjemne z pożytecznym - polecam :)

    Sexy SEO – piersi wspierają technologię
    Wszystko o Gołębiu [Pigeon] – algorytmie Google dotyczącym w…
    Publikacja sprzed 3 lata

    W SERP od dłuższego czasu robi się lokalnie. I to coraz bardziej. Zmiana algorytmu Google o kryptonimie Gołąb już działa od 24 lipca 2014 w USA, Kanadzie, UK i Australii.…

    Wszystko o Gołębiu [Pigeon] – algorytmie Google dotyczącym w…

    10 komentarzy to “O Wielki Google – uniżony sługa, który zbłądził prosi o wybaczenie”

    1. Dariusz Jurek napisał(a):

      też straciłem „facjatę” na stornie mojej dziewczyny 🙂 a nic takiego z w/w nie robiłem 🙂

    2. Gógiel napisał(a):

      Zmien kolor czapki na czarny, moze Wielki Brat G przywroci do laski. 🙂

    3. mak napisał(a):

      Tylko dlaczego dowiaduję się o tej wiadomości z facebuka 😉

    4. Adrian Pakulski napisał(a):

      Niewielu blogerom Google utrzymało zaufanie autoship’u do tego, aby avatar wyświetlał się w SERP’ach. Do tej pory wystarczyło mieć wypełniony profil i kilka archiwanych wpisów. Trzeba pomyśleć o zakupie followersów z Indii (:

    5. Kamil napisał(a):

      @cezzy
      W ramach pokuty powinieneś wykupić 10x kampanii adword na 1000zł każda oraz nakłonić rodzinę i znajomych do porzucenia facebookkowej sekty i wyznawania jedynie słusznej wiary jaką jest Google+ a będzie Ci odpuszczone 😉

    6. Marek napisał(a):

      Ja też popełniłem kilka grzesznych czynów względem Miłościwie Panującego nam Google. Należą do nich: przestałem korzystać z AdWords w odwecie za ręczną manipulację wynikami organicznymi, staram się korzystać z innych wyszukiwarek niż Google, przestałem korzystać z Google+ i nie sięgam po inne usługi tej firmy. Bardzo przepraszam za moją naganną postawę o czym osobiście powiadomię Miłościwego w pliku disavow.txt.

    7. Sławek napisał(a):

      Na Twoim miejscu Cezary spróbowałbym zmienić author link na taki bezpośrednio do profilu Google+, zamiast przez przekierowanie 302 z gplus.to

    8. Polonia Irlandia napisał(a):

      Dziękuję za wpis.
      Po całym dniu pracy nad nową kampanią w AdWords i rozmowie z konsultantem google (zadzwonił po godzinie od utworzenia kampanii – nie podałem karty kredytowej) trafiłem na ten wpis.

      Przyznaje, że dawno nikt mnie w tak inteligentny sposób nie rozbawił. Pozdrawiam z deszczowej zielonej wyspy.

      http://www.irlandiainfo.pl

    9. Cezzy, ostro pojechałeś z tym wpisem 🙂

    Trackbacks

    Check out what others are saying about this post...
    1. […] (Jak wygląda rynek wyszukiwarek w poszczególnych krajach zobaczyć można we wpisie na blogu http://www.cezzy.pl/o-wielki-google-unizony-sluga-prosi-wybaczenie/). Plany wobec rynku wyszukiwania miał też podobno Facebook, jednak portal społecznościowy chyba […]



    Komentarze

    do wpisu: O Wielki Google – uniżony sługa, który zbłądził prosi o wybaczenie
    Ocena: 4.38 z 5 (w oparciu o 10 opinii)

    *

    Videos, Slideshows and Podcasts by Cincopa Wordpress Plugin

    Copyright © 2009 - 2012 MIST Cezary Glijer & Webmedia Group Ireland