Google nie informując wcześniej użytkowników wyszukiwarki usunął jeden z najstarszych operatorów zapytań: znak +. Od 6 dni ten operator zapytań jest ignorowany. Google zaczął publikować  w wynikach wyszukiwania informację o zastąpieniu operatora + przez 2 cudzysłowy „przykład”.

 
Co ciekawe znak minus nadal funkcjonuje (mniejsza liczba wyników): 

 
Czy są to zmiany na trwałe? Na forum Webmasterworld.com wrze. W dyskusję […]

W ostatnich dniach Google wprowadził kilka znaczących zmian w wyglądzie wyników wyszukiwania. Niektóre z nich są już widoczne dla wszystkich – inne w formie eksperymentu serwowane są wybranym użytkownikom. 1. 2x dłuższy opis w 4-6 linijkach. Dla zapytań złożonych z 5-8 słów Google prezentuje większą ilość tekstu, pokazując kilka miejsc ich występowania. Długość takiego opisu […]

Dwa wyniki z jednej domeny w Google  – Double listing

Kilka wyników wyszukiwania z jednej domeny na początku listingu wyników w Google – to marzenie niejednego właściciela serwisu internetowego. „Double listing” to bardzo znaczący wzrost ruchu na konkretną frazę w stosunku do pojedynczego wyniku.
To co mi się powiodło z moim serwisem Hostele.pl prezentuję poniżej – przykładowa fraza „hostele Rzym”.

Jak to zrobić? Po pierwsze trzeba mieć […]

Jak i w jakim celu Google zbiera informacje

Google ma świadomość, większą niż jakakolwiek inna firma, że informacja to siła i władza – Informacja o Internecie, informacja o niezliczonej ilości trendów oraz informacja o jego użytkownikach. O każdym z nas – użytkowników narzędzi Google.
Zatem ile wie Google o Tobie i Twoich internetowych nawykach? Jak tylko zaczniesz analizować wszystkie usługi Google, z których regularnie […]

Relaunch -> przebudowa istniejącego serwisu a SEO => czyli jak nie stracić na rewolucji cz I

Coraz więcej właścicieli witryn dochodzi do wniosku, że ich aktualny serwis WWW jest przestarzały, mało atrakcyjny, nie odpowiada aktualnym trendom, źle się indeksuje w wyszukiwarkach. I cóż wtedy począć? Czy i kiedy nowy serwis pojawi się w wynikach wyszukiwania? Czy Pagerank stron ulegnie zmianie? Kiedy po zmianach sytuacja w SERP wróci do normy?
Na te i […]

Google: opcje wyszukiwania cz. 1

W związku z licznymi pytaniami, dlaczego jest tak mało informacji w Internecie na temat fitlrów/opcji wyszukiwania Google postanowiłem przybliżyć temat opcji wyszukiwania.
Odnośnik do modułu filtrów znajduje sie pod oknem wyszukiwania: „Pokaż opcje”

Search Options
Odnośnik do Search Options pojawia się pod oknem wyszukiwania w postaci linku “+ Show Options”.
Po kliknięciu na odnośnik pojawia się dodatkowe okno opcji […]

Wyszukiwanie frazy „Google Ireland” daje bardzo ciekawe wyniki. Zamiast Google.ie dostajemy jako pierwszy wynik Google.co.th – a drugi Google.co.nz. Może trzeba poinformować Google, że jego centrala na Europę znajduje się w Irlandii leżącej w Europie – a nie w Azji???

Zablokowane adresy URL w wynikach wyszukiwania Google

Dlaczego w wumikach wyszukiwania Google można znaleźć strony, które są blokowane w pliku robots.txt?
Na to pytanie odpowiada inżynier Google – Matt Cutts.

Aby skutecznie zablokować stronę przed indeksacją należy wg Matta wykorzystać tag noindex w nagłówku dokumentu albo zgłosic jego usunięcie w Centrum Webmastera. Nie wystarczy info w pliku robots.txt.

Ilość czy jakość linków

Rand Fishkin y Seomoz.org probuje odpowiedzieć na pytanie – co jest ważniejsze dla wyszukiwarek: liczba czy jakość linków do stron WWW.

W dniu wczorajszym Google wprowadził na rynek amerykański i japoński nowy element w wynikach wyszukiwania – statystykę popularności wyszukiwanej frazy lub słowa kluczowego.

Nowy moduł to nic innego jak wykres z innej usługi Google: Hot Trends – czyli top 100 najczęściej wyszukiwanych haseł w Google w ostatnich godzinach. Ilustracja prezentuje nowy moduł dla wyszukiwanej frazy […]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
  • Strona 1 z 2
  • 1
  • 2
  • >

Videos, Slideshows and Podcasts by Cincopa Wordpress Plugin

Copyright © 2009 - 2012 MIST Cezary Glijer & Webmedia Group Ireland