Google opublikował właśnie swoje do tej pory tajne wytyczne: Search Quality Rating Guidelines. To 160-stronicowy dokument PDF, mający na celu wyjaśnienie, jak Google ocenia strony.

Musiało się tak stać, bo ten dokument wypływał już w roku 2008, 2001, 2012, a jego ostatnia wersja w październiku 2015.
I Google skończył z fikcją „tajności”
Pełną wersję można pobrać od Google […]

Fani bloga JamesNorquay.com mieli przyjemność jako pierwsi przeczytać wywiad z niejakim Andre Weyher’em. Kim jest ten człowiek? Otóż jest byłym członkiem zespołu Google odpowiadającego za jakość wyników wyszukiwania, któremu dowodzi Matt Cutts. Oto jakich odpowiedzi udzielił w wywiadzie i co opowiadał o swojej pracy.
Na publikację wywiadu na moim blogu zgodził się jego autor: James Norquay.
Pytanie 1: […]

 
Dziękujemy Ci – Steve 🙁
  
 
 

Od niedawna na zapytania brandowe lub związane z domeną serwisu w wynikach wyszukiwania Google pojawiają nowe linki do podstron (sitelinki) – jak poniżej:

 
Nowe linki do podstron z tytułem, krótkim opisem i linkiem (mini SERP) pojawiają się w miejscu, gdzie wyświetlane były stare linki witryn. Może ich być maksymalnie 12 – co wypełnia prawie w całości […]

Myślniki czy podkreślniki w adresach URL – co ważniejsze dla Google? To odwieczna rozterka webmasterów.
Miałem okazję o to zapytać inżyniera Google z Zurichu. Odpowiedział prosto pytaniem: czy można zarejestrować domenę z podkreślnikiem? 🙂
W kwestii różnic i wagi dla Google obu rozwiązań wypowiedział się właśnie Matt Cutts. Istotna jest różnica w interpretacji przez Google […]

Na zaproszenie Mariusza Gąsiewskiego wziąłem udział w 8 edycji Semcampu, który odbywał się 30 czerwca i 1 lipca. Przygotowałem prezentację na temat znacznika TITLE – jego znaczenia dla wyszukiwarek, sposobów tworzenia, przykładów złych i dobrych, badań branży,  narzędzi pomocnych w tworzeniu itd itd. Poniżej prezentacja i filmy: Jeden ekran z prezentacji muszę pokazać, jako […]

Bing 14 – wskazówki dla Webmastera: TITLE, Description

TITLE

Podstawowy element ułatwiający robotom określenie kontekstu strony. Standardowo stanowi pierwszy element snippeta w SERP
Przy tworzeniu TITLE należy pamiętać o:

Długość tekstu – od 5 do 65 znaków
Im słowo jest bliżej początku – tym ważniejsze dla wyszukiwarki oraz dla Internautów. (Złoty trójkąt)
Aby zapewnić klikalność – ale też spójność z treścią strony należy tworzyć tytuły […]

Mieszane wyniki
Wyniki na hasło: gwen stefani discography
Pojawił się boks – Google Music
Co to jest?

Google: wyszukiwarka pogody.

What is the Page Critic Service?
The WebPosition Page Critic helps you to keep up to date on search engine trends. Search engines use complex algorithms that change over time. On close examination, search engines have their own ‚personalities’ when they examine web pages, weigh them, and determine rankings. Many webmasters spend days or months trying […]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Videos, Slideshows and Podcasts by Cincopa Wordpress Plugin

Copyright © 2009 - 2012 MIST Cezary Glijer & Webmedia Group Ireland