15 SEMcamp: TOP porady SEO od Google na 2014 rok

24 kwietnia odbył się w Warszawie 15 , gdzie miałem przyjemność przedstawić prezentacje dotycząca porad od Google na 2014 rok.

Poniżej prezentacja:

 

 







Summary
Event
15 SEMcamp
Location
Uczelnia łazarskiego,Warszawa,
Starting on
04/24/2014
Ending on
04/24/2014
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
15 SEMcamp: TOP porady SEO od Google na 2014 rok by


Publikacja: 24 kwietnia 2014
Wizyt: 2 215
1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...


» Słowa kluczowe: , ,

» Polecam:

  • Filmy wideo, poradniki SEO => filmy o SEO na SEOVideo.pl
  • PcVideo.com.pl - poradniki video: naprawa PC, PC Tuning, składanie komputerów w jednym miejscu
  • Najlepsze internetowe infografiki => www.infografika.co


  • » Kategoria: Aktualności, GoogleMania » Podobne wpisy:

    Vertical Smart Slide 1
    Wyszukiwarki na świecie: Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex
    Publikacja sprzed 15 minut

    Jaka jest popularność wyszukiwarek w różnych krajach? Czy Google jest światowym monopolistą?

    Po 4 latach uaktualniam zestawienie: Ranking popularności wyszukiwarek w krajach świata.

    Jak wygląda świat wyszukiwarek:

    Google jest absolutnym monopolistą z udziałem…

    Wyszukiwarki na świecie: Google, Bing, Yahoo, Baidu, Yandex
    Wyniki wyszukiwania Google w 2016 – XIX Semcamp Cezary Glije…
    Publikacja sprzed 2 lata

    W dniu 7 grudnia odbył się już XIX Semcamp.

    Miałem przyjemność wystapić z prezentacją o przyszłości wyników wyszukiwania Google. Opowiadałem o: Google Answer Box, Knowledge Graph, Entity, sztuczna inteligencja, Machine Learning, RankBrain.

    Zapraszam…

    Wyniki wyszukiwania Google w 2016 – XIX Semcamp Cezary Glije…
    TOP 50 najpopularniejszych artykułów marketingowych
    Publikacja sprzed 2 lata

    Top 50 najpopularniejszych artykułów marketingowych pochodzi z serwisu ahrefs.com i mierzony jest liczbą udostępnień

     

    Jak zwiększyć zasięg twojego posta w największych portalach społecznościowych

    http://www.socialmediaexaminer.com/how-to-increase-your-post-reach-on-top-social-networks/

    Chcesz, żeby więcej internautów przeczytało Twojego posta? W tym artykule…

    TOP 50 najpopularniejszych artykułów o marketingu internetow…
    Mutt Cutts nadal na urlopie, najlepsze narzędzia SEO –…
    Publikacja sprzed 2 lata

    The Evolution Of SEO Trends Over 25 Years, Searchengineland

    Thomas Stern zaprasza na podróż przez historię optymalizacji I pozycjonowania serwisów internetowych od zarania dziejów, oraz krótką prognozę odnośnie przyszłości.

     

    Matt Cutts Extends…

    Mutt Cutts nadal na urlopie, najlepsze narzędzia SEO – wybór…
    Mobilegeddon – prawdziwa historia – SEMCamp XVIII
    Publikacja sprzed 2 lata

    Przedstawiam prezentację z XVIII Semcampu o prawdziwej hsitorii Mobilegeddonu.

    Najnowsza aktualizacja algorytmu Google, która weszła w życie 21 kwietnia 2015 wzbudza wiele emocji. W prezentacji obalanie mitów, prezentacja faktów, pokazanie kto…

    Mobilegeddon – prawdziwa historia – SEMCamp XVIII
    Emoji – pismo obrazkowe przyszłości nie tylko w internecie?
    Publikacja sprzed 2 lata

    Co to jest Emoji?

    Emoji to ideogramy lub emotikony pierwotnie używane w japońskich wiadomościach elektronicznych i na stronach WWW, z których korzystanie szybko jednak rozprzestrzeniło się poza Japonię. Niektóre emoji są…

    Emoji – pismo obrazkowe przyszłości?
    Sexy SEO – piersi wspierają technologię
    Publikacja sprzed 2 lata

    Niby wszystko już było. Ale piersiasty SEO expert uczący podstaw optymalizacji?

    Przyjemne z pożytecznym - polecam :)

    Sexy SEO – piersi wspierają technologię
    Wszystko o Gołębiu [Pigeon] – algorytmie Google dotyczącym w…
    Publikacja sprzed 2 lata

    W SERP od dłuższego czasu robi się lokalnie. I to coraz bardziej. Zmiana algorytmu Google o kryptonimie Gołąb już działa od 24 lipca 2014 w USA, Kanadzie, UK i Australii.…

    Wszystko o Gołębiu [Pigeon] – algorytmie Google dotyczącym w…

    15 komentarzy to “15 SEMcamp: TOP porady SEO od Google na 2014 rok”

    1. Andrzej Cygan napisał(a):

      Dzięki za przyjazną lekturkę na dobranoc, tak jak w prezentacji – anchor z imieniem i nazwiskiem 😉

    2. Krzysiek napisał(a):

      Dzięki za winko! I rzeczywiście z tą stopką w prezentacjach Google, to chyba jakieś grube niedopatrzenie 🙂

    3. Seowordpress napisał(a):

      A czy na jakieś video z konferencji można liczyć? Ktoś to nagrywał?

    4. Karol Sawka napisał(a):

      Ktoś nagrywał na pewno. Widać było, że tablety ciężko nad tym pracowały 😉

    5. Cezary Glijer napisał(a):

      Andrzej Cygan : smacznego 🙂 i fajnie że skorzystałeś z mojego ględzenia.

    6. Cezary Glijer napisał(a):

      Andrzej Cygan : grube. Next time jade z Power Pointa 🙂 Na Zdrowie!

    7. Cezary Glijer napisał(a):

      Seowordpress : będzie video jak pozbieram kawałki nagrań od ludzi. W weekend odpalę pierwsze 20 minut 🙂

    8. Tomasz Wydra napisał(a):

      Nad ekipa rankomatu gość kręcił wszystko na kamerze. a ode mnie podsumowanie

    9. Karol Ascot Zalewski napisał(a):

      Dzięki Cezzy za 60 minut dobrej zabawy połączonej z dawką wiedzy 🙂
      No i oczywiście „ratunku” przy próbie przełączania slajdów. Jednak prezentacje w Google Docs to zło 😀

    10. Cezary Glijer napisał(a):

      Karol Ascot Zalewski : Dzieki za dobre słowo

    11. Przemek napisał(a):

      Miło poczytać, dzięki za lekturkę 😉

    12. Widoczni napisał(a):

      Panie Cezary!
      robi Pan fajną robotę…

    13. Bartek Piasecki napisał(a):

      Panie Czarku ma Pan babola w kodzie WP =
      Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter – headers already sent (output started at /wp-content/plugins/SK2/sk2_second_chance.php:2) in /wp-content/plugins/wpmu-dev-facebook/lib/external/facebook.php on line 49
      Thank you. Your comment has been approved

    14. Marta Gryszko napisał(a):

      Mało logiczne jest wg mnie wspomniane w materiale podejście Google do DC w sklepach. Jeśli chcę coś kupić, to ostatnie na co patrzę to unikalność opisów. Interesuje mnie dostępność produktów, ceny (w tym koszt przesyłki), dodatkowe opcje (np. możliwość wysłania paczki na inny adres niż adres wystawienia faktury) i w końcu opinie o sklepie. Myślę, że niewielu się znajdzie takich, dla których ta unikalność będzie istotna.

    15. Dawid Z. napisał(a):

      Dokładnie, te wszystkie wskazówki Google są dobre, ale dla stron hobbystycznych, portali rozrywkowych czy też blogów. Na tego typu stronach pojawia się dużo unikalnej treści, wiec na starcie mają łatwiej. Dlaczego niby tak ma być. Kiedyś było inaczej i firmowe wizytówki miały takie same szanse, ale potem pojawił się spam. Moim zdaniem Google wybrało zły (niesprawiedliwy) sposób walki ze spamem i tyle.

    Komentarze

    do wpisu: 15 SEMcamp: TOP porady SEO od Google na 2014 rok
    Ocena: 5 z 5 (w oparciu o 15 opinii)

    *

    Videos, Slideshows and Podcasts by Cincopa Wordpress Plugin

    Copyright © 2009 - 2012 MIST Cezary Glijer & Webmedia Group Ireland